ACTIVATIE PROGRAMMA'S
ONZE VISIE
MEER DAN EEN RECLAMEBORD
Sportsponsoring verandert in een hoog tempo. De tijd dat het bedrijfsleven tevreden was met alleen een reclamebord langs het veld en een biertje en een bitterbal bij de businessclub is voorbij.
Wij hebben enkele jaren geleden besloten het anders aan te pakken en ons sponsorbeleid rond de sponsor te bouwen en niet meer alleen vanuit de vereniging te denken.
Met circa 2.600 leden en circa 160 sponsoren zijn wij niet alleen de grootste sportvereniging van Zuid Nederland, maar vormen wij voor bedrijven wel degelijk een meerwaarde.
Wij typeren ons DNA met de volgende termen:
We Connect, We Play, We Grow
Ofwel, wij zorgen voor verbinding (“We Connect”); dat is namelijk de basis van onze samenwerking. Een goede verbinding maakt de volgende stap mogelijk en dat is om gezamenlijk activatieprogramma’s te ontwikkelen op basis van wensen en uitdagingen van de betreffende sponsor. We hebben hierbij specifieke aandacht voor de gebieden Vitaliteit & Talentontwikkeling (“We Play”). Hierbij hebben wij de ambitie om onze events en aanpak op topniveau te krijgen zoals wij van onze vaandelteams verwachten. Dus zowel topsport op het veld, als achter de schermen. Doel is om via deze gezamenlijke activatie gezamenlijke groei te realiseren (“We Grow”).